kolmapäev, 9. juuli 2014

Viimane postitus Eesti pinnalt

    Ongi kätte jõudnud see päev, mil lendan Austraaliasse. Kell on kohe kohe saamas 3 öösel ning ma istun emotsioonitult oma voodis ja ei tea mida mõelda ja kirjutada.
    Viimased nädal aega on läinud päris kiiresti ja jääb selline tunne nagu polekski midagi  teinud. Tegelikult oli mul eestis väga lahe viimane nädal. Ma leidsin aega, et saada kokku paljude erinevate inimestega ning veeta ka võimalikult palju aega perega. 5. Juulil pidasin ma oma sünnipäeva ette ära, sest õigel päeval mind ju eestis enam pole. 6,7,8 juuli olin oma sopradgea ning 9. Juulil oma perega.
    Ma arvan, et kaks viimast päeva ongi olnud tegelikult kõige rahulikumad, sest ei oskagi nagu kohe midagi tunda. Väga paljud on küsinud, et mis tunded mind valdavad ja kas ka ootan juba minekut.. Siis ausalt ma vastan selle peale, et minus valitseb tühjus ja ma ei tea millega ma hakkama olen saanud. See ei jõua lihtsalt kohale. 9-10. Juulil käisime veel 1/3 pereliikmetega õllesummeril ja no siis hakkas juba kurbus peale tulema, kui kõik kallistama tulid. Kuid kokkuvõttes oli väga mõnus kõik:)
    Kuna varem mul viitsimist ei olnud, siis täna võtsin end kokku ja pakkisin kohvri kokku. Üpriski loll ja nõme tegevus. Mida jätta, mida võtta. Valik on suur ja raske, aga tundub, et mina sain enda valikutega siiski hakkama ja pakkisin selle vähem kui tunniajaga kokku!
    Homme, või õigemini juba täna pean ma lennujaamas olema umbes kell 3 ning lennuk valjub 17.25 soome poole. Soome lennujaamas on mul 7h järgmise lennuni (Palju õnne) ning seejärel umbes 14h lendu. Seejärel next stop on Brisbane ning seal lennujaamas peame me sõitma lennujaama bussiga siselendude alasse ja viimane lend kestab 2h ning siis ma saabun Melbourni!!!!! Wow. Wow. Wow. Pole sõnu. Nüüd ma mõistan täielikult lause "Aeg lendab linnutiivul"  tähendust.


 
+ pisike käsipagas tuleb kaa:))


-Kristin

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar