laupäev, 12. juuli 2014

Väljamaa

Alustan postitus jällegi sellega, et aeg lendab. 10. juulil kell 15.00 olin lennujaamas ning ka mõned sõbrad ja pere ootasid mind juba. Emotsioonitu olek oli ning ei tundnud midagi erilist. Rebeccat kallistades tundsin, kuidas midagi nagu hakkab koitma aga ei midagi erilist. Mingi aeg lisandusid sinna ka veel mõned sõbrad ja tädi pere ning ka siis ei saanud veel aru, mis täpselt toimub. Tädi poeg tõi mulle lennujaama hessi eine, mis maitses mm kui hästi. Mõne aja pärast läksimegi Agnesega check ini tegema ning kui see tehtud, siis läks nuturalli lahti. Kallistasin kõiki sada korda ja ma olen niii tänulik kõigile, kes tulid!
     Kell oli saanud 16.10  ja hakkasime turvakontrolli poole liikuma. Kõige hullem tunne maailmas, kui läbid turvakontrolli, vaatad taha, kōik nutavad, sina nutad ja lehvitate üksteisele viimast korda ja põmmm ongi läinud ja uus elu ees.  Eesti lennujaamas kohtasime kahte naist ka, kes juhuslikult istusid meie kõrval ja kuulsid, mis me rààkisime ja saime teada, et nad elavad Austraalias ja suunduvad ka kodu poole. Esimene Tallinn-Helsingi lend làks kiiresti ja enamjaolt rahulikult. Süda hakkas mul veidike küll läikima, kuid see selleks. Helsingi lennujaama joudes soitsime bussiga sisenemiskohani ja lâksime oma kohvritele järele, et seejárel uus check in teha. Pagaseid oodates avastasime, et ainult kaks kohvrit tuligi, mis tähendab, et me
olime ainukesed, kes uue check-ini tegid. Seejärel kaisime pool lennujaama labi, et syya saada ja lopuks ostsime starbucksist ning airport dinner läks maksma 21eurot ja 40senti!!!! unreal. Nüüd lebotame kuskil lamamistoolidel ja ootame jargmist lendu, mis laheb 23.55 praeguse aja jargi ning lendab 12h.

Kell on eesti aja jargi 2.55 ja on 11 juuli. Singapuri aja jargi on kell 7.57 ja selle aja jargi maandume umbes 16.25. Me oleme lennukis veetnud Agnesega umbes 3h ja juba on selline tunne nagu oleks see terve igavik. Aga ei, lend kestab veel ligikaudu 9h jess! Õhtusöök ei olnud ka just kõige parem, aga söödav. Vaatasin sellise filmi nagu "Elu Las vegase moodi" ka kolmandat korda läbi või õigemini täpselt ei mäletagi, mis selle filmi nimi oli. Uni nagu on, aga nagu ka ei ole ka. Agnesega on ka ikka päris palju nalja saanud ja see on nii kurb, et ta hostõde kirjutas talle "I am very exciting." Üldse oleme kohanud juba nii palju imelikke ja naljakaid inimesi:D Aga Eks ole näha, kui uimas ma omadega maandumise ajaks olen:)

Hommikul oli päris raske tõusta, sest korralikult magada ei saanud ja ebamugav oli veidi. Kahe aeg ( singapuri aja jargi) pakuti meile syya ning lennuk maandus 16.25. Kui Singapuri lennujaama joudsime, jaid meil molemal suud lahti, sest no SEE ON NIII KURADIMA SUUR. Käisime
veidike ringi poodides ja ostsim starbucksi jalle ning kaisime burger kingis soomas ka. Peale seda
otsisime pistikud, kus telefone laadida saaksime. Õnneks
leidsime ning mone aja parast tuli istus meie juurde uks naine, prantslane, kes kais 2aastat tagasi aussis vahetusõpilaseks. Veidi sai temaga juba raakida ja hea tunne tuli
peale kohe. Siia jõudes oli valjas 32 kraadi ja selge ilm ning umbes tunni
ajaga muutus ilm taiesti vastupidiseks: Paduvihma hakkas tulema, 5minutiga läks pimedaks ja viimased tund aega välgutab juba päris korralikult. Läbisime turvakontrolli ning jaime
istuma. Boarding on juba yle 30minuti edasi lükkunud ja lend läheb hiljem välja.  Järgmine lend läheb Brisbane'ist umbes 6-7 aeg hommikul ja 9 jouab Melbourni. Ärevus sees, hostõega raakisin tana korraks ja tegelikult see ajavahe on rampväsimuse peale ajanud. Nüüd lastakse kohe lennukile ja lendame 6h. Muide, me lendame kahekordse lennukiga ja see on nii FAKING HUGE. jõhker. Kui eelmine lennuk oli meie jaoks juba suur, siis see on umbes 10x suurem.
     Järgmisest lennust jääme
ikkagi maha, kuid õnneks tund aega hiljem laheb veel üks lend Melbourni. Nii vahe on jaanud selleni, kui kohtun   perega ja ma ei oska midagi mõelda. Veidike aega tagasi tõusin üles ja siis pakuti hommikusööki, mis oli nii nii hea!!!!
    Saabusime Brisbane'i lennujaama ja EMOTSIOONID LAES JA EI SUUDA USKUDA!!!!  kontrolliti igal pool megalt yle ja koerad nuusutasid kohvreid jnejne. TUNNE ON NAGU OLEKS FILMIS!!! EI OLE SÕNU SEDA KÕIKE KIRJELDADA!!!!
    Brisbane'i-Austraalia lend làks enamjaolt hàsti. Maandudes hakkas paha ja iiveldus. Kôndisime Agnesega lennukist maha ja lennujaama sisse ja juba olidki
pered vastas. Wow, see oli närvesööv, aga hakkasime
kohe ôdedega raakima
ja teises lennujaama otsas saime emaga ka kokku. Páris tihti tuleb ette, et poole sona pealt lopetad lause ara, sest sonad ei tule meelde. Näiteks täna tahtsin kysida hostõelt fööni, aga kuna mulle sôna ei meenunud, siis hakkasin näitlema
ja see kukkus vàlja paris lollisti😃😃 Teiseks on see, et raagid terve jutu ara ja siis avastad, kuidas koik naeravad, sest sa raakisid selle eesti keeles. Minul juhtus tana nii 2korda. Hostema ôel oli juubel ja kaisime sellepuhul poole suguvosaga soomas ja teadagi ma enamus aja istusin vait, sest oli tukkuma jààmise ààre peal. Mingi aeg kaisime
odede ja nende kahe sobrannaga autoga suures plazaz. Suur suur kaubanduskeskus ning otsisime sealt yhele tydrukule kleiti, kuid seda
me ei leidnud. Autojuht viskas meid koju ära ja vanemad làksid synnale, vanem ode laks nvks sobrannaga kuhugi ja praegu oleme Biancaga kahekesi kodus. Ulme uni on ja lebotan voodis, aga ometigi
kell alles 18.05!!!!:D

Siin on palju teksti, aga ma üritan ka palju pilte lisada:)

lennujaamas vôeti sellise armsa sildiga vastu:)