kolmapäev, 16. juuli 2014

First day at school

Ongi kätte jõudnud tore pâev, esimene koolipâev Austraalias. 
Hommikul tõusin kell 8, panin riidesse, sõin ja oligi aeg autoga kooli poole sõitma hakata. Ema viskas mu kooli ees maha ja ma olin nii excited, kuid samas
Ka väga närvis, sest koik oli liigagi uus. Ma sisenesin kooli ja direktor vôttis mind vastu ning viis mu klassijuhataja juurde. Klassijuhataja làksime kuhugi suurde klassi (klassid hoopis teistsugusemad, kui siin) ning seal oli palju opilasi. Nii kui sisse astusime, tuli üks mega mega ilus tumedanahaline kutt kohe ennast tutvustama. Kahjuks on ta 10C klass, mina aga 10B. See selleks, edasi viis opetaja mind mingite tydrukute juurde ja nad hakkasid kohe minuga raakima ja tutvustasid ennast. Esialgu oli karjâáriôpetus meil ning kui see labi sai, laksid enamus opilased teistesse klassidesse. Minu klass (umbes 20opilast) jaid sinna suurde klassi. Nad pidid taitma mingit passi, aga kuna õpetaja lahkus klassist, siis koik kogunesid minu ümber ja kysisid minu kohta, eesti kohta ja tahtsid ka eesti kooli naha, mida ma ka naitasin. Peale seda oli meil recess, kus me nö saime näksida veidike. Ja mu esimene sôber ostis mulle 2shokolaadi 1 dollari eest, nii nii armas!! Peale seda oli meil humanities class, kus ma kuulasin ja isegi nagu sain aru midagi. Enamus Ajast saime mônusalt naerda ja lollitada veidi. Ja siis lopuks tuli lunch!!! Soin oma kodust voetud voileibu ja join vett. Opetasin austraallastele uusi sonu ja lauseid nagu nt: 1,2,3 , mis teed, kuidas läheb jne:D naljakas on ikka kuulata:D After lunch hakkas mul cooking class, mis oli megamegamega cool!!!! Me tegime õunapirukat ja see oli niii hea:) Peale seda oli koolipäev läbi ja ma jalutasin koos ühe tydrukuga werribee stationi, kus ootasin temaga koos
Bussi ja siis jala koju hakkasin tulema. Pidin labi tulem Tunnelist ja kui sinna joudsin, hakkasid jalanoud tohutult
Hôôruma ja ma ei saanud kôndida enam, mistôttu làksin làhimasse kingapoodi ja
Ostsin mustad papud endale, millega ka
Koolis kavatsen kàima hakata. Koju jôudes jutustasin ōdedele oma esimesest pàevast ja neil nii hea meel, et mul
Kôik Hàsti laks:) Ma sain nii palju uusi sôpru ja kôik lisavad mind ja ma enam ei tea, kea on kes:D:D:D ühesônaga ma
Olen vaga rahul kôigega!!! V.a see, et
Ma oma armsas koolivormis vàlja nàen nagu vanaema:DD



Muide, eile oli mu synnipaev ja ma ei teinud mitte midagi muud, kui kaisin koolis end sisse registreerimas ja Koolivormi Ostmas. Ema ytles et weekendil lahme teeme midagi head:) niiet tasub oodata vist:) igatahes ma olen nyyd lopuks 16!!!

Aitah otile selle armsa känguru pildi eest!:)

Esimene sõber jeeehuuu
Mu koolis käivad praegu samuti ka renoveerimistööd:)

SEE ON APPLE PIE!!!


Cooking class

Uued jalanôud jehuuu:D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar