pühapäev, 31. august 2014

Kool, lahkumispidu&lennujaam

Nädal läks üsna rahulikult ja mõnusalt. Erilist midagi väga ei teinud: käisin trennis ja väljas paar korda Ma arvan, et see oli teisipäevane päev, kui lôpuks tuli mu klassi tagasi poiss, kes oli 8kuud vahetusõpilane usas ( texases). Meil oli parjasti humanity klass, kui ta sisse astus. Kõik olid nii nii rõõmsad ja õnnelikud ta tagasituleku üle ja kõik kallistasid teda. Muide selle
Kuti nimi on christopher(Chris) ma tapselt ei tea kuidas ta täispikka nime kirjutatakse. Viimases tunnis kokkasime mingeid pirukaid, mis tulid isegi päris head. Järgmine päev hakkasime meie ka raakima ja no ausalt ta on niiiiii sobralik ja lahke!!!! Reedel puutöös viskasime nalja koos ja ma lõpetasin praktiliselt oma ehetekarbi ka ara!!! Jeee!!:) peale
Kooli kõndisime Tinyiga minu juurde, ta kais vetsus ja ma vahetasin riided. Poole tee peal kohtusime kirati, mohammedi ja robeliga. Liikusime werribee stationisse ja saime josephiga kokku seal. Laksime
Plazasse v.a tiny, ta laks koju. Kaisime mäkis sòömas ja parast seda otsustasime, et lähme jalle kinno kirati ja josephiga. Kaisime seekord siis vaatamas Lucyt ja no niii meeldis see film!!! Peale seda jooksime bussi peale ja tulime stationisse tagasi. Helistasin emale ja kysisin kus ta on. Ta polnud kodus vaid vanaema synnipaeval
Hoppers crossingul. Kirat laks varem bussi pealt maha nii siis olime josephiga kahekesi. Ema ytles et
Me voime sinna minna, aga pole vaga motet, sest peale kymmet enam alaealised sisse ei saa. Olime veel stations ja joseph helistas vanematele, et oelda et ta jaab hiljapeale tana ja samal ajal tuli
Yks tudruk minu juurde ja ytles et ta teab mind. By the way, ta isegi ei kai mu koolis ja mul ei olnud orna aimu ka kes ta on. Mingi aeg trippisime josephiga minu juurde ja kuna kedagi kodus polnud, motlesime et peame
Olema "aiamajas." Õnneks oli tagumine maja uks lahti ja saime
Sisse. Vaatasime mingit filmi kuni ema peale meid vottis ja vanaema
Juurde laksime. Joseph tuli ka meiega, aga tal oli suht igav seal:D peale seda viskasime ta koju, votsime bianca peolt peale ja sôitsime koju. Ma magasin terve autotee sest ma olin nii väsinud. Koju joudsime 12 aeg ja laksin kohe tuttu ara. Laupaeval kaisin hommikul kell 11 20kraadiga jooksmas ja ma
Pidin otsad andma. Peale seda votsin paikest veidi ja lösutasin teleka ees. Õhtul oli mu ōel lahkumispidu kuna ta soidab pyhapaeval (tana) kolmeks
Kuuks euroopasse. Sobrad tulid mingi 7-8 aeg ja tegime koik
Pizzasi:PPPP jube hea oli:) mangisime veel lauatennist ja niisama lobisesime ( mingi 10-15inimest). Yks tydruk toi megahaid
Muffeneid ka ja ma pidin magusa tõttu juba otsad andma. Raakisin kareliga ka facetime'is sellel ajal kui ma hambaid pesin:DDD Magama sain mingi 1 aeg:) pyhapaeva hommikul tousin 9 aeg, tegin puuviljasalatit ja peale seda
Jalutasin isa ja oega poodi. Tana on meil kodus perega veel BBQ ja ohtul soidame juba lennujaama ode ara saatma. Ma ausalt yldse ei taha et haylee ara laheks kolmeks kuuks:( aga ma usun et see aeg lendab linnutiivul.   Väljas on nii nii soe ( 20-22 kraadi) ja kain lyhkade ja lyhikeste kaistega ringi ja mangime Mingit mängu mille nime ma ei tea :DD
Umbes kella 6 aeg hakkasime lennujaama poole sõitma ja olgem ausad, ma hakkasin lennujaamas nutma. Lihtsalt kõigi ees. Ilmselt sellepärast, et tuli meelde kõik Tallinna lennujaam ja hakkasin pere igatsema. Laksime emaga ringi kondima, et mind maha rahustada ja onneks see laks ule. Kaheksa aeg liikusime värava poole ja saatsimegi Haylee ara:( kõige mõnusamat kolme
Kuud hayleele!!!! Koju soites kuulasin muusikat ja motlesin omi motteid. Homme pean asjadega kolima haylee tuppa ja jaan sinna o kuuks ning mu hostvend saab minu praeguse toa. 

Saigi jälle väike postitus tehtud ja varsti kirjutan jälle! ( ma ausalt ei tea kust tuleb see viitsimine kirjutada)
Tavaliselt süüakse neid kooolis vms
Joonistada ma oskan
Maja tagantpoolt
Vasakult: Taylah( bianca sõbranna vms), bianca ja isa George
Vasakult: Taylah,Bianca,Haylee, vanaisa ja peretuttav vist(?!?!?) sorri ma siiani ei suuda nimesid ja tutvuskonda mäletada
(Söök on elu)
Vasakult: ema sandra, isa george, vanaema ja eeee ei oska päris tapselt
Oelda uaha, ema sobranna?! Luban et kunagi hiljem yritan koik meelde jatta
Vasakult:'hostvend Fransesco, haylee ja mina JA TA KÜKITAS SEST TA MEGA PIKK
Ja nii ta lâkski...


-Oli tore kirjutada jälle
-Kristin

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar