kolmapäev, 20. august 2014

Infot ja igapäeva tegemistest veidike

Hellloouuu.

Ma mõtlen iga nädal, et võtan end kokku ja kirjutan blogi, kuid siis tekib kysimus: millest kirjutada? Nädalad muutuvad aina tavalisemaks ja pole nagu kirjutada millestki. Lihtsalt üritan kirjutada ei millestki, et endal pärast hea lugeda oleks

11-17 august
Oli jällegi tavaline koolinädal ja suurt midagi väga ei juhtunud. Cooking klasssis tegime teisipäeval teooria peale tòö ja ma teadsin yhte vastust ( miks tuleb enne kokkamist käsi pesta) ja ylejaanud jatsin lihtsalt tyhjaks sest mul ei olnud ôrna aimu ka mida need kôik sônad seal ühel valgel paberi lehel tähendasid. Kolmapäeval kokkasime pastat, mis tuli super super hästi välja. Viimasel ajal kokkangi ma koos ainult poistega, sest ma ei suhtle sealt klassist tydrukutega väga. Tegime Danieliga imehea pasta valmis ja tulin koju nautima seda. ( muide see daniel ajab külge ka mulle :DDD). Käisin poest läbi veel ja ostsin shokolaadi, sest ma olin magusanälga suremas. Ja vot kui hea- leidsin oma esimese lemmikshokolaadi siin. Kodus skypesin tristani ja annettiga ja nii nii hea oli näha neid kahte tolbakat!!! Mis tuletab meelde et esmaspaeval skypesin emme, kaidi, andu ja kariinaga ka esimest korda. No kuradi hea tunne on näha ikka vahelduseks oma inimesi. Ma kirjutan praegu kôikidest pàevadest làbisegi, aga teisipàeval kaisin tantsutrennis ka jalle. ja no ûtleme nii, et pole kôige parem koht, aga ma siiski kaldun arvama et jaan sinna kuna paremat kohta werribee kandis ma niikuinii ei leia. Reedel puutöös hakkasime tegema kohvilauda ja kui opetajale oma mootmed ytlesin, siis ta ytles et pole motet nii vaikest teha. ( tahtsin teha vaiksema, et saaksin selle parast lennukiga eestisse ka transportida). Niisiis teen ma nö ehetekasti, mis on kolmekihiline (?!?) kunagi hiljem naete pilti. Reedel lebotasin rahulikult "aiamajas" ja vaatasin filmi kuni ôed jàrsult sisse sadasid ja ütlesid, et meil peres nûûd uus vahetusôpilane. Uskuge vôi mitte, aga ma olin vaga šokis, sest ma
Olin seda poissi enne yfu meetingul näinud ja teadsin, et ta ei rââgi põhimōtteliselt sõnakestki inglise keelt. Ta jaab meie juurde nii kauaks kuni talle uus pere leitakse ( see voib votta ka kuid). Seeparast pean ma oma toast valja kolima, mis on vaga loll idee, sest kui ta lahkub, siis pean jalle asjad pakkima ja tagasi kolima.  laupäeval vaatasime siis lihtsalt filme ( Raise your voice, näljamängud 1 ja 2) ja mängisime piljardit. Pühapäeval mangisin pool paeva simsi ja vaatasime oega filme ning ohtul hakkasime monopoly mangima. Esmasp teisip ja kolmap on olnud täiesti tavalised päevad. Teisipaeval sain oma
Teise paki eestis katte jehuu!! Täna( kolmap) kaisime sõpradega peale kooli pizzat soomas ja eile sain oma eesti paki kommidega katte jeee!!!!!!! Neljap ja reede veel rahulikult koolis ja reedel iuba agnese poole nvd nautima ning puhap lady gagale minek!!!!!  Eile skypesin otiga ka ja nooo niiii igatsen seda kutti ikka:( kareliga ka vahepeal facetime'inud ja no jah, igatsust jagub vahepeal:)  Ja mu hostema otsustas, et kuna see kutt on austraalias 5kuud siis ta jaab terveks selleks ajaks meie juurde!!!!

25 sept-6okt
Kirjutan siia kohe ara ka siis, et lahen reisile koolivaheajal- queenslandi ja sydneys saab ka ilusti ikka ara kaidud:) Muide ma lahen sinna teise  orientatsiooniga ning ma tean sealt ainult mu hostvenda:) reis kestab 12 paeva ja naeb valja selline : koigepealt lendan ÜKSI lennukiga Cairnsisse. Seslt edasi laheb nii: cairns- airlie beach ( kus ma kylastan ka oma elu unistust - Whitehaven beach:OOOO)- rockhampton- sunshine coast- gold coast- byron bay ja lopetuseks kaks paeva sydneys. Nii palju siiis sellest, et 10kuud lennukiga ei lenda:DDD Aga ma väga väga ootan seda trippi juba ja usun, et see tuleb üle kõige super:)
Pasta, mis danieliga tegime
Lemmik shoks
Tegin aussies essa jooksu ka ara

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar