pühapäev, 10. august 2014

30 päeva


 Tere kõigile jällegist. Mõtlesin, et vōtan end jàllegi kokku ja teen väikse kokkuvõtte koos piltidega:)

Niisiis, täna, täpselt kuuaega tagasi olin ma Tallinna lennujaamas ja asusin austraalia poole teele. Aeg on nii kiiresti lennanud, et pole tähelegi pannud.

3.august
- Käisime mu kahe ôe, ema, õe sõbranna ja ta emaga universitys mille nimeks on Monash, mis asub claytonis ja sôitsime sinna natuke üle tunni aja. Kohale jõudes olin ma millegi pärast väga hâmmingus, ma siiani pôhjust öelda ei oska. Läksime seal mingile kohalikule bussile, mis sôidutab ühest kohast teise, sest see university ala on HIIGLAMA suur. Mul jäi suu lahti. Kõigepealt käisime umbes 12. erinevas majas(kes unis kaivad, siis saavad seal oobida jne). See ikka jõhker kui lahe seal köik on, kuidas koik suhtlevad ja milline see õhkkond on. Ma siiani môtlen, et nii tahan minna unisse Monashi, sest see on siiani nii vapustav mu jaoks:) Eestis ikka midagi sellist ei nae. Iga maja pakkus suupisteid niiet ise ei pidanud lôunat ostmagi:D Peale maju, suundusimegi kōige suuremasse majja: university ise. Wow. wow. wow. No more words needed. Nii palj erinevaid võimalusi. Käisime kokku seal umbes 4 tundi ja hakkasime kodu poole soitma. Tagasiteel autos, vaatasin filmi ja koju jôudes, mu jalad olid nii läbi, et suundusin  otse voodisse.

4-7august
Esmaspäeval kutsus kirat mind kinno koos josephiga. Niisiis peale kooli suundusime sööma josephiga fishing chipse kuna kiratil oli detention 40min peale tunde ning after that jooksime bussipeatusssse ja saime kiratiga uuesti kokku. Läksime bussi peale ja suundusime kino poole. Tahtsime vaadata mingit filmi, aga josephil polnud dokumenti, mistottu me ei saanud. ( kui eestis pead olema 16+, et mônda filmi vaadata, siis siin on vanusepiiranguka 15+ ja dokumenti küsitakse igakord, kui môni selline film on!!!) niisiis laksime vaatama mingit gorilla filmi ja kinosaali astudes, avastasime, et meie 3 oleme ainukesed, kes seda filmi vaatavad. Muide siinsetes kinodes pole pileti peal kindlalt kohta, kus sa istuma pead: istu kuhu tahad. Peale kino liikusime koik koju. Koolinädal lâks mudu päris kiirelt ja nalja sai paraja kôhutäie igapäev. Igakord kui keegi kysib perest, et kuidas koolis läks, siis minu ainsaks vastuseks on alati, et super hästi, sest ma nii nii armastan kooli siin. Aa teisipaeval ostsin ise esimest korda canteenist syya!! Haha seal reaalselt myyaksegi ainult mingeid pirukaid( mitte samamsugused nagu eeestis), hotdoge, burgereid, kakod, kohvi, energiajooke jne. Kôik on hoopis erinev!:) 

8-10august
8. August ehk reede oli mõnus rahulik päev, sest esimene tund oli mata, mida ma reaalselt armastan. Tundides, kui peame tegema toolehti, siis viimases tunnis kui koik said esimese tehtud, oli mul juba kaks tehtud. Mu matemaatika opetaja ytles, et ma olen nii tark. ( ELIISE, MA SAAN LÔPUKS SÂRADA MATAS!!!!:))))) ). Teine tund oli kehaline ja mängisime kaks tundi vôrku. Vôrkpall ongi pôhiline, mida kehalises mängitakse. Tunnilôpus saime veel 30min vaba aega ja tegime mida tahtsime. Viimane tund oli puutöö( minu jaoks tahendab sona "puutöö" hoopis midagi muud, kui  see, mis siin on). Puutöös juba teist tundi opetaja puudub ja istusime suht kaks tundi niisama ja raakisime juttu. aa eelmine nadal kokkasime ka kaks korda: pannkooke ja risottot:) igatahes siin on nii tuim kàia jalgupidi laua peal ja ûldse ôpetajaid ei koti:D  Neljapäeval esimene tund oli English ja oli "exam" macbethi peale. Muidugi mina ei pidanud tegema seda ja pidin kirjutama kirjandi "Seiklus, mida oma elus ei tahaks korrata" vms. Kuna mul ei tulnud yhtegi teemat pahe, millest kirjutada, siis luuletasin kokku jutu, kus kàisin perega egiptuses ja oleksin basseinis âra uppunud. Ausalt, see oli ainuke asi, kus mul jutt jooksis:DDD  peale kooli suzannahi onu vottis meid peale ja viskas suzannahi poole ning reede- laup olin sleepoveril seal. Reede ohtul laksime suzannahi ja ta kahe oega nende kiriku sopradega bowlingusse. Me tegime yhe mangu ja ma ei ole kunagi nii halvasti bowlingut mänginud. Peale seda, saime yhe 15minutilise mängu lasertulistamiasga vms ( sama mis megazone) aga olgem ausad, siin oli see tuhandeid kordi parem. Peale seda meid visati koju ara, kaisin pesus ja laksime magama. Uinudes ei osanud ma aimatagj, milline šokk mind hommikul ees ootab. Hommikul tôusime kell 8 ja 9 aeg suzannah ytles et lahme sooma ja siis saame shoppama minna. Laksime alla korrusele ja ta kysis et mis ma siiis syya tahan. Vastasin selle peale, et mis tal pakkuda on ja ta vastas selle peale roomsalt "CHIPS OR RICE":))). Ma ei osanud reageerida ja ma hoidsin naeru tagasi. Ma lihtsalt nôustusin kôigega. Ja nii me siis sôime rôômsalt hommikusöögiks kell 9 (chipsid=friikartulid pms) chipse ja köògivilju. Mul oleks áárepealt kôik üles tulnud, sest no see on ikka päris hull. Teine asi, mis on teistmoodi neil, on see, et elutoas neil pole diivanit vaid nad vaatavad telekat ja istuvad pôrandal. ( Asians :DDDD). Sôime, panime riidesse ja làksime parki alguses kus saime ta kutiga veitsaks kokkku. Jalutasime labi pargi ja nagin krossirada lampi keset parki, aga see oli rohkem nagu bmxide jaoks sest mingid kutid soitsid seal
Nendega:) lopuks joudsime plazasse ja shoppamine vois alata. Riided on niii odavad ja igalpool on aled. Ma arvan rt
Ma kulutasin yle 100dollari ja ma sain aluspesu mitu paari, kaks paari jalanôusi, hambapasta, sokke megalt, pluusisid, kleidi, dressid, KÔNEAEGA:DD ja isegi süüa. Söök on siin kahjuks kallis. Mingi aeg saime josephiga kokku ja liikusime suzannahi poole, kust mu ema mind ja josephit  Peale vottis. Kaisime jalutamas pargis ja subways soomas. Mängisime
Palli ja siis ma lihtsalt lampi katsusin nabaneeti ja see oli läinud. Ma
Olin niii paaanikas jàlle. (kaidi, see oli see nabaneet:((( ). Liikusime mu poole
Ja raakisin emale loo ara. Kell oli saamas 6 ja poed pandi plazas kell 5 kinni. Soitsime siin kodukandis poode labi ja midagi ei leidnud. Lopuks mulle meenus werribee stationis yks pood ja hyppasime
Auto pealt josephiga maha ja jooksime sinna. Sain sealt mingi niruse asja, mis polnud isegi nabaneet aga ajas asja ara. Peale seda pood pandi kinni niiet me joudsime vaga napilt. Laksime autosse ja ema kutsus josephi meie juurde ohtust sooma ja kaarte mangima.  Saime megalt naerda ja raakida ja siis ema pakkus valja et voiksime veel filmi vaadata. Vaatasime siis ara sellise filmi nagu "Daylight" ning peale seda viskasime josephi koju ja kaisime mu oel jargi. Muide siin hakkavad peod kell 7!!!!  Koju jôudes làksin magama kuna pidin vara arkama. Tàna tousin siis 8.15 panin riide, soin ja hakkasime soitma. Kaisime jalle universitys( Deakin) ja see oli ka pàris lahe. Sôitsime jalle umbes tunnike sinna. Muide kaime seal sp, et mu ode peab otsustama kuhu ta minna tahab:) mulle vaga meeldib kaia ja isegi olen motlema
Hakanud, et kelleks saada tahan ja et tahaks siia tagasi tulla unisse. Kaisime peaaegu 5 tundi ringi ning tagasitulles kaisime plazast labi ja sain uue nabaneedi osta jeee. Koju joudes istusin oma tuppa ja vanem ode tuli istus mu juurde ja raakisime juttu. Mingi aeg motlesime filmi vaatama hakata ja vaatasime terve perega hobbitit:) nyyd vaatame xfactorit ja peale seda lahen pessu ja pikali ara:) muide mul on siin vaga palju tumedanahaliseid sopru ( eriti poisse). Ma lahen siin jube hasti koigile peale, mis on jube naljakas:D Mul on vôimalus hasti palju reisida ka siin, kuid vahetusõpilase elu on kallis: ise pead maksma reisides perega( majutus, lennukipiletid jne) See on paris kurb, aga Kui kellegil on küsimusi, siis kirjutage facebooki mulle (Kristin Säärekõnno) ja kysige julgesti. :))) palju asju jai kirjutama aga see eest saate palju pilte nyyd 

 

Monashi piirkond järgmised paar pilti

Leidub igasugust nalja matas

"Church", kus suzannah ja ta pere kaib
Bowlingus, kui ekraanile su nimi tuli, said pildi ka juurde teha:)
Nii kirjutavad enamus mu nime
Ostsime nachosi ka bowlingus
Suzannahi vaike vend
Mingi magus kevadrull vms
See vahva Hommikusöök
Söötsime parte ka pargis


             Parim sõber :)
Nii armas beebi banaaan
Kastsid need ussid varvi sisse tangidega ja siis nad roomasid ja tegid pildi, see oli paris rôve :D aga samas megacool 
Tegime erinevaid katseid jne:) muutis varvi ise 

See on kass
Nii ônnelik ma olengi koguaeg


2 kommentaari:

  1. Super! Mulle nii meeldib su postitusi lugeda et kuidas mujal elu on jne jne :) Aga mida need sinised pikad inimesed tegid või kes nad on?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Apppi nii tore kuulda;) aga need pikad inimesed olid lihtsalt meelelahutajad universitys vms;)

      Kustuta