neljapäev, 9. oktoober 2014

Kiire update

3oktoobri hommikul kell 11.20 laksin hurstbridge'ist rongi peale. See võttis umbes 2 tundi, et werribeesse jõuda. Alguses pidin melbournis kiratiga kokku saama, kuid ta plaanid muutusid veidike. Niisiis tulin koju, mõned inimesed olid juba siin. ( nimelt õhtul oli toimumas bianca 18. Sünnipäev). Kâisin pesus, pakkisin asjad lahti ja läksin appi. Inimesed hakkasid enamasti tulema 7-8 aeg. Ma arvan, et siin oli lôpuks 35-40 või rohkem inimest. Pidu oli ülikōva ja kõik jäid väga rahule. Ma muidugi mängisin pool ööd Andrewiga lauatennist. Austraalias pidudel, kui oled alaealine ja tahad juua, siis su vanemad peavad kirjutama note'i, et nad lubavad sul juua ja sa annad selle peo omaniku  vanemale. Enamasti peod loppevad 1-2 aeg òösel.  

Hommikul tõusin 9 aeg ja tulin alla sòöma. Kuna homme hakkab kool (6okt) siis on vaja mul ka suvekleit osta kuna läksime laupäev-püapaeva ööd suveajale üle. Ehk suvi on tulekul ja ilmad kisuvad kuumaks. Kâisime ostsime mu suvekleidi âra ja käisime veel ehituspoes ja toidupoes. Kuna joseph kirjutas, et tahab nâha mind, siis laksime votsime josephi ka kodust veel peale ja ema pani meid plazas maha. Käisime veidike ringi ja siis mõtlesime, et lähme mu poole ära. Mängisime jalkat ja lauatennist. Kella viie aeg hakkasid inimesed jalle tulema( laupaeva ohtul toimus meil
Barbeque) ja siis oli siin umbes 40inimest samuti. Sõime megalt ja vaatasime filme ning mängisime mingit telekamängu. Inimesed läksid ära umbes 8-9 aeg ja kuna ma olin nii väsinud, siis läksin magama 12 aeg:) Pühapäev oli rohkem lazy päev. Olin terve päeva kodus ja kirjutasin oma eelmist blogi postitust ( 4h!!!!!!!!)  Magama läksin suhteliselt vara kuna järgmine päev oli kool, mida ma nii kaua olin oodanud !!!

Esmaspäev
Tõusin 7.30 kuna oli vaja veel pesus ka käia. Ärevus oli nii suur- polnud ju 2 nädalat kedagi näinud. Olime emaga juba peaaegu minemas, kui ta nägi, et bianca unustas oma lunchi koju ja läks talle seda kooli viima ( jala umbes 5 min) . Ma olin megalt närvis juba kuna kell olli 45 ja me sõidame kooli umbes 10 min ning kuna meil avati koolis uued majad(klassid) siis ma ei tahtnud üksi neid kohe esmaspäeva hommikul otsima hakata. Istusin trepi peal kui ta lõpuks 50 tagasi tuli ja teele saime. Valgusfooridega vedas ning jõudsin kooli 8minutiga! uus rekord. Koolis kõndisin väravast sisse ja need pilgud mis ma sain. Kõik vaatasid mind suu lahti ja olid nii hämmingus mu naha värvist :DDDD Üks põhilisemaid lauseid oli: " Hey Kristin, you turned black." Ja nii terve koolipäev sain igast toredaid komplimente ja kõik oli tohutult kadedad. Tunnid möödusid ülimalt hästi uutes klassiruumides!!!
Teisipäev&Kolmapäev
Hommikul esimene tund oli kohe cooking ja seal sai üle pikaaaja tunnitöööd kaasa tehtud. Humanitys on mul kõige parem õpetaja. Ta on alati nii särav,lahke ja super huumorisoonega. Too teisipäev olid meil ühesugused veepudelid ja ta hakkas alati minu omast jooma. Lõpuks viskas tal üle, et koguaeg vale veepudeli võtab ning võttis markeri ja sodis enda pudelile mingi nelja kohta peale "MINE." ma siis ka mõtlesin sodida ja kirjutasin ta pudelile suurelt peale "ESTONIA"( kuna nii mind siin kutsustakse) Ja õpetaja ütles, et ta joob sellest pudelist alati nüüd. Saime mõnusalt naerda :D Kolmapäeval ka väga midagi erilist polnud. Viimases tunnis (cooking) tegime chicken spring rollse JA NEED OLID NIIII HEAD MAGUSA TŠILLIKASTMEGA!!! ma armusin ära nendesse. ajasin kohe oma 4 tükki sisse ning daniel andis oma 2 tükki ka veel mulle. Koju jõudes meenus mulle, et mul on neljapäeval Community Project ja ma pidin komme ostma. Ehk kõmpisin poodi tagasi, ostsin 2 pakki komme ja tulin koju voodisse. Ma tundsin end nii halvasti, et ma isegi ei söönud õhtust vaid läksin küünlavalgel vanni sooja vee alla. Peale seda hakkas kohe palju parem:)



Neljapäeval (täna) saime kodust suht vara isegi minema, sest tahtsin varem koolis olla kuna meil oli Englishi SAC. Pidime kirjutama essee " Pop kultuuri mõju tänapäeva ühiskonnale " vms. Kaks lehte suutsin täis isegi kirjutada, eks ole näha kuidas läks. Oma eelmise essee eest sain 8/10 punktist. Niiet täitsa hea. Teine tund oli meil science, kus meil pole see nädal õpetajat. Asendusõpetaja andis mingid töölehed, aga ega keegi neid ei täitnud. Teise tunni ajal läksime vaikselt projektiks valmistuma (Community project) sest see toimus lunchi ajal. Tegime oma kommikotid valmis ja lugesime üle: 47 kommikotti ja üks kott 1 dollar. Enne lunchi algust oli meil juba 3 dollarit koos ja me olime nii õnnelikud haha. Õpetaja tegi meist pilti ja näitas meile seda ja ma panin üle courtyardi: " I LOOK LIKE A NIGGA" ja mis te arvate, kas kõik olid krampides või ei:) Võite kolm korda arvata. Meilt osteti kõik kommid ära ja saime 47 dollarit.  kogusime raha siis sellise asja nagu AVID'i jaoks. ( Mõned Kümnenda klassiõpilased, kes teevad eratunde jne, õpivad rohkem, et ülikoolis paremini läheks jne). Ühesõnaga me kogusime raha nende avid summercampi jaoks:) Nemad ise tegid mingit bbq asja ( vorstid jne) ja kuna me otsustasime ka neile raha koguda, siis saime kõik tasuta ühe söögi valida sealt.  Mu kõige armsam Humanity õpetaja andis ühe koogi ka mulle. Niii armas:) ja üks õpetaja ostis meilt 9 kommikotti ja jagas tasuta õpilastele.  Eestis ei näe sa kunagi midagi sellist ;)  Viimane tund oli industry,kus pidime oma community projecti failid ära lõpetama ja kuna meil olid need enamasti valmis siis ajasime niisama juttu. Kutid otsisid plakatilt üles eesti ning ise olid nii õnnelikud selle üle. Aaa enne kui komme veel müüsime, siis kutid ( ma tegin seda projekti poistega vms) karjusid, et inimesed ostaksid ja aitaksid estonia koju. Ehk me niiöelda kogume raha mu lennupiletite jaoks :DDDDD Endal oli naljakas vähemalt. Aga viimase tunni juurde tagasi- tuli juttu millestkist ja kõik palusid mul siia elama jääda. Mitte keegi ei taha üldse, et ma ära läheks. Ja ma olen leidnud nii palju uusi sõpru, kellega ma enne üldse ei suhelnud ja nüüd saame juba niii hästi läbi. Koolis tulevad kõik vastu ja viskvad patsu ja 
oeh see on kirjeldamatu kui lahe siin on!!! Ma tahan siia elama tagasi tulla, palun!!!! Koju kõndides tuleb  mulle alati teise kooli õpilasi palju vastu ( Mackillop) ning mu õde käib ka seal koolis. Täna üks kutt kirjutas mulle ja küsisin, et kas tean teda. Selle peale ta vastas, et kõnnib minust igapäev mööda, kui koolist koju läheb. Vaaat kui vahva:) Homsest algab meil kehalises 3 nädalat ka mingit projekti asja, ehk iga reede kehalise ajast käime kuskil. Ma homse kohta ei tea, aga tean, et järgmine nädal lähme bowlingusse!!! Ma kirjutan sellest kõigest kunagi hiljem, kui kõik läbi on:)

Ühesõnaga, nautige oma "ilusaid" ilmi seal eestis, sest mul kraadid igapäev juba üle 20:) aaa ja mu armas chris on kuni 20oktroobrini ameerikas !!! niii kade sellle kuti peale :((

KUI KELLEGIL ON MINGEID ERISOOVE, MIDA TE TEADA SOOVIKSITE JA MIDA MA BLOGISSE KIRJUTADA VÕIKS, SIIS KIRJUTAGE IDEEDEST MULLE FACEBOOKI PALUN:) ma ei hammusta.

 Olge tublid:) 








Suzannah oma vorstikestega









 Esimene vetsukas tuli ka ära austraalias :'D














Dylan 




HAHA kõige naljakam klassivend ausalt ja tal megacool soeng mudu


Lebotab
Parimad näod üldse



Ning mu nr1 EMILY!!!!!!! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar