reede, 5. detsember 2014

Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna

Kuna ma veel nii pea VIST pikka ja põhjalikku postitust ei jaksa teha, siis mõtlesin, et teen ühe kiire sellest, mida tunnen.

SEE ON USKUMATUU!!! Ma olen austraalias, teisel pool maakera, üksinda, ilma pereta. Ma tulin siia põhimõtteliselt pimesi- ei teadnud tegelikult pere väga ja veel rohkem ei olnud mul mitte ühtegi sõpra. Nüüdseks on möödunud peaaegu juba 5 kuud ja ma saan öelda, et ma pole oma elus olnud mitte kunagi õnnelikum kui praegu. Mul on olemas tohutult armastav teine pere ning tohutult head sõbrad. Nende mõlemaga on mul kohe vâga vâga vedanud ausalt öeldes!! Ma olen leidnud endale parimad sõbrad, parima teise perekonna, parimad kogemused ning parima aasta ja elu. Tohutult hea tunde tekitab see, et inimesed nii elavad ise kaasa mulle ja on nii õnnelikud mu üle. Ma tahan öelda kõigile eestlastele aitâh, kes mind nii palju aidanud on. Kes on aidanud mul kätte püüda oma unistused ja luua neid veel suuremaks. Ma olen südamest ( ja isegi veel sügavamalt) tänulik selle kõige eest. Ma armastan teid kõiki tohutult palju!!!! 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar